Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2014 17:15 - Сензационно! Основният свидетел срещу Василев призна как „действа“ Пеевски http://www.mignews.info
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1154 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сензационно! Основният свидетел срещу Василев призна как „действа“ Пеевски
Часове по-късно Бисер Лазов отрече да е изпращал писмо до медиите
  image image        

Българските медии получиха писмо от Бисер Лазов, който е един от основните свидетели по делото срещу Цветан Василев. В него Лазов признава, че е давал показания срещу мажоритарния собственик на КТБ под натиска на Делян Пеевски. Няколко часа по-късно обаче  свидетелят отрече да е писал такова писмо. Но и сега остава съмнението, дали отново не става въпрос за натиск.

Вижте пълния текст на писмото, което Лазов вече отрича да е писал:

Отворено писмо до българската общественост чрез българските медии от Бисер Андонов Лазов, един от основните свидетели по делото срещу Цветан Василев

УВАЖАЕМИ РЕДАКТОРИ,

Използвам тази форма да се обърна към обществото, тъй като напоследък името ми се използва за различни спекулации. От месец юни 2014 година насам с мен се случиха много неща, които промениха живота ми. Бях принуден да взема решения против волята ми, за което искам да ви информирам.

На 23 юни 2014 г. бях във Виена, където се срещнах с г-н Цветан Василев, в хотела, в който беше отседнал. Там бяха съпругата му и дъщеря му. С г-н Василев обсъдихме създалото се положение след нахлуването в офисите на някои от фирмите ни от полиция и прокурори. Аз бях силно обезпокоен от случващото се, дори бях уплашен.

Предадох на г-н Василев, че някои от служителите са в паника, защото не знаят какво точно се случва. Страхуваха се и да не бъдат обвинени в нещо. Поисках от г-н Василев да ми обясни какво точно става и да даде гаранции, че няма за какво да се притесняваме, за да предам думите му и на останалите. Той ми заяви, че е взел всички мерки да докаже, че атаката срещу него и банката е организирана и зад нея стоят определени хора. Каза ми още, че много разчита на мен като едно от най-доверените му лица да организирам работата във всички фирми, най-вече в „Бромак”, и да успокоя хората. Каза ми също, че няма никакво намерение да се крие или да избяга и да ни остави сами. Дадох дума, че ще направя всичко по силите си, да защитя интересите на фирмите, на служителите и на г-н Цветан Василев.

Разделихме се емоционално, а аз бях сигурен, че целият този кошмар, ще завърши съвсем скоро.

Като се прибрах в София, бях изненадан, че на летището ме чакат двама души от охраната на г-н Делян Пеевски, които познавах отпреди.
С тях бяха още двама мъже, които ми обясниха, че са от МВР и трябва да ги придружа. Отидохме в хотел „Берлин” в кв. Бояна. Там ме очакваше г-н Пеевски. С него беше още един човек, който се оказа прокурор. Двамата ми обясниха, че знаят какво съм правил във Виена и с кого съм бил. Казаха още, че могат да ме обвинят в тежки престъления и да прекарам в затвора повече от 10 години. Показаха ми някакви документи и показания на някакви хора, че съм вършил закононарушения и съм прикривал криминални деяния.

Предупредиха ме, че ако не сътруднича, ще бъда арестуван на момента, ще ме приберат и ще изгния в ареста. Попитах какво трябва да направя, за да избегна обвинението и съда.

Обясниха, че сам трябва да свидетелствам срещу г-н Цветан Василев, да заявя, че е вършил закононарушения, че е точил средства от банката чрез определени фирми. Казаха ми още, че г-н Василев има намерение да избяга от България и да се скрие. Освен това ме убеждаваха, че дори да не го направи, ще му бъдат отправени такива обвинения, че ще лежи в затвора дълги години.

Казаха ми също, че ако изпълня това, което искат, ще имам и голяма финансва полза. Искаха да назова и имената на служители, които не харесват г-н Василев и са готови да го натопят за различни деяния и че им е разпореждал незаконни неща. Бях много изплашен, освен това знаех какви възможности има г-н Пеевски, когото познавам от доста време. Показаха ми някакви записи на  телефонни разговори и казаха, че г-н Василев е организирал убийството на г-н Пеевски. И се съгласих да сътруднича. Обещаха, че ще ме направят защитен свидетел.

Така само за половин час предадох човека, който ме взе на работа преди двайсет години и който ми даде шанс да направя кариера, за каквато дори не бях мечтал. През всичките години, през които съм работил във фирми на г-н Василев, той се е държал добре и дори бащински с мен. През последните години бях малко обиден, защото при него често идваше г-н Пеевски и моите срещи с г-н Василев се разредиха.  Дори няколко пъти си позволих да кажа мнението си за г-н Пеевски на г-н Василев. То бе, че г-н Пеевски отклонява огромни суми от инвестициите, които се правеха от банката и от отделни фирми. Къде отиват тези пари никой не знаеше, но съмненята ми бяха, че г-н Пеевски и майка му ги присвояваха.

Няма да навлизам в подробности как се развиха оттам насетне събитията. Ще кажа само, че постоянно бях предупреждаван да не се откажа, защото ще съжалявам. Трябвало да мисля и за семейството си. Бях в ситуация, от която нямаше как да изляза. Написах всичко, което ми бе продиктувано от двамата следователи и се подписах, че признанията са мои.

От този ден нататък постоянно бях принуждаван да правя някакви допълнения към „показанията”.

След това ги виждах отпечатани във вестниците „Труд”, „24 часа”, „Преса” и други. Според мен немалко медии участват в заговора срещу Корпоративна търговска банка и г-н Цветан Василев!

С това писмо искам да заявя, че дълбоко съжалявам за всичко, което сторих на г-н Цветан Василев и семейството му. Съжалявам и че измамих служителите, на които казах, че г-н Василев е напуснал кораба и ни е оставил на произвола на съдбата. Бях принуден да го направя!!!

Извинявам се от цялото си сърце за проявеното малодушие!

Заявявам също, че каквито и писания да се появят в медиите от мое име оттук нататък, те ще са от други автори, а не и от мен. Бях длъжен да споделя тези неща, защото виждам как пред очите ни се извършва една огромна несправедливост!

Ще Ви бъда принателен, ако публикувате това писмо!  Хората трябва да знаят истината!

Бисер Лазов





Гласувай:
3


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Кел
22.10.2014 17:24
файда?!
цитирай
2. nikikm - А да,
22.10.2014 21:26
ти си по файдите,забравих!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19708488
Постинги: 44671
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031